Kollégák,
A MobileMe elindítása nem a legjobb pillanatunk volt. Több dolgot is jobban csinálhattunk volna:
– A MobileMe minősége egyszerűen nem volt méltó az Apple-höz – nyilvánvalóan több időre és tesztelésre lett volna szükség.
– Ahelyett, hogy egységes szolgáltatásként indítottuk volna el a MobileMe-t, kezdhettük volna az internetes szinkronizálással, aztán egyenként jöhettek volna a webes alkalmazások – először a Mail, aztán harminc nap múlva (ha a Maillel minden rendben megy) a Calendar, aztán egy újabb hónap múlva a Contacts.
– Hiba volt az iPhone 3G-vel, az iPhone 2.0-s szoftverfrissítéssel és az App Store-ral egy időben elindítani a MobileMe-t. Mindnyájunkak volt épp elég dolgunk, és a MobileMe-t minden következmény nélkül elhalaszthattuk volna.
Lépeseket teszünk annak érdekében, hogy mindebből tanuljunk, és a MobileMe-t olyan szolgáltatássá fejlesszük, amit a felhasználóink szeretni fognak. Az egyik ilyen lépésről már ma beszámolhatok: a MobileMe csapata mától Eddy Cue alá tartozik, ő fogja vezetni az összes internetes szolgáltatásunkat – az iTunest, az App Store-t, és mostantól a MobileMe-t is. Eddy új beosztása "Internetes szolgáltatásokért felelős elnökhelyettes" lesz, és közvetlenül az én irányításom alatt fog dolgozni.
A MobileMe startja világosan megmutatta, hogy van még mit tanulnunk az internetes szolgáltatásokról. És bizony fogunk is tanulni. A MobileMe izgalmas és nagyratörő elképzelés, és célunk, hogy olyanná alakítsuk ez év végéig, hogy mindannyian büszkék lehessünk rá.
Steve
Az eredetit is mellékeljük:
Team,
The launch of MobileMe was not our finest hour. There are several things we could have done better:
– MobileMe was simply not up to Apple's standards – it clearly needed more time and testing.
– Rather than launch MobileMe as a monolithic service, we could have launched over-the-air syncing with iPhone to begin with, followed by the web applications one by one – Mail first, followed 30 days later (if things went well with Mail) by Calendar, then 30 days later by Contacts.
– It was a mistake to launch MobileMe at the same time as iPhone 3G, iPhone 2.0 software and the App Store. We all had more than enough to do, and MobileMe could have been delayed without consequence.
We are taking many steps to learn from this experience so that we can grow MobileMe into a service that our customers will love. One step that I can share with you today is that the MobileMe team will now report to Eddy Cue, who will lead all of our internet services – iTunes, the App Store and, starting today, MobileMe. Eddy's new title will be Vice President, Internet Services and he will now report directly to me.
The MobileMe launch clearly demonstrates that we have more to learn about Internet services. And learn we will. The vision of MobileMe is both exciting and ambitious, and we will press on to make it a service we are all proud of by the end of this year.Steve
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.